عید امسال برام خیلی خوب بود. تمام این سالهایی که از شهرم دور بودم احساس تنهایی می کردم. چون هیچکس (جز خانواده م) برای عید دیدنی نمی اومد خونه مون. امسال خدا را شکر همه کسانی که برای عیددیدنی به منزلشان رفتیم، آمدند. من اسمش رو گذاشتم محبت جغرافیایی. وقتی نزدیک هستی مهربانند و وقتی دور می شوی هیچکس ح اتاقی از آنِ خود...
ما را در سایت اتاقی از آنِ خود دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: چهارشنبه 9 فروردين 1396 ساعت: 2:43